Naujienos

2019-08-05 03:08:22

KELIONĖ Į AUGUSTAVĄ

Elektrėnų socialinės globos namų darbuotojų kelionė į Lenkiją

Tam, kad patirtum neišdildomų įspūdžių, nebūtina mesti visus darbus ir lėkti atostogų. Tuo,  mes, Elektrėnų socialinės globos namų ir  savarankiško gyvenimo namų bei Pakalniškių centro padalinio darbuotojai, įsitikinome vienos dienos smagia išvyka autobusu į Lenkiją. Atvykome į Vygrius, kur nacionaliniame parke, apsuptas vaizdingų ežerų, stūkso Kamaldulių vienuolynas. Jame aplankėme bažnyčios požemius bei popiežiaus Jono Paliaus II kambarį. Vėliau lankėmės Augustave – Žygimanto Augusto mieste. Laivu plaukėme jau nuo seno garsėjančiu Augustavo kanalu. Kanalas, jungiantys Nemuno  ir Vyslos upes, buvo kasamas net penkiolika metų. Jis buvo naudojamas prekybos tikslams. Grįžtant užsukome į Seinus, aplankėme  Seinų katedrą, kurios vyskupu 1897 – 1902 metais buvo Antanas Baranauskas. Čia jis pirmasis iš vyskupų į žmones prabilo lietuviškai. Seinų Katedros Mergelės Marijos koplyčios rūsyje ilsisi vyskupo palaikai, greta bažnyčios pastatytas paminklas. Po smagios pramogos – lenkiškos vakarienės vietinėje užeigoje, smagiai dalindamiesi kelionės įspūdžiais, grįžome į Lietuvą